سفررییس سازمان حفاظت محیط زیست به مازندران،از بررسی پرونده پتروشیمی میانکاله تا سد هراز

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در یک سفر یک روزه به آمل ضمن افتتاح و بازدید از چند طرح صنعتی بزرگ از سد هراز و سایت زباله عمارت آمل بازدید و نیز در ارتباط با آخرین وضعیت پتروشیمی میانکاله اعلام نظر کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سلاجقه که روز گذشته در بدو ورود به شهرستان آمل در امامزاده ابراهیم حضور یافت و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر و نثار شاخه گل و همچنین همکلام شدن با برخی از خانواده های شهید که برسر مزار فرزند خود حاضر بودند سفر خود را به این شهر ستان آغاز کرد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بلافاصله در یک برنامه پیش بینی نشده در مراسم افتتاح یک مدرسه که در نزدیکی امامزاده ابراهیم شهر آمل واقع شده بود، حضور یافت و مدرسه مهر عظام را افتتاح کرد.
سپس علی سلاجقه در یکی از بزرگترین کارخانه های لبنی کشور شرکت کاله حضور یافت و با گزارش مدیران این مجموعه از آخرین وضعیت واحدهای تولیدی این کارخانه مطلع شد.
افتتاح چهار طرح زیست محیطی و آموزشی در آمل
همزمان با ششمین روز هفته دولت چهار طرح زیست محیطی و آموزشی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در آمل با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
افتتاح گام سوم تصفیه خانه بزرگ شرکت لبنی کاله و ارتقاء ظرفیت از هفت هزار متر مکعب به ۱۰ هزار متر مکعب با اعتبار یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، افتتاح طرح توسعه سیستم تصفیه خانه شرکت در بخش فرآورده‌های گوشتی از ۴۰۰ به ۸۰۰ متر مکعب در روز با اعتبار یک هزار میلیارد ریال از جمله برنامه های افتتاحی رئیس سازمان محیط زیست کشور در این سفر بوده است
در این روز همچنین جمع آوری و حذف غبار در شرکت چوب خزر آمل با استفاده از ظرفیت دانش بنیان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و نیز افتتاح مدرسه مهر عظام بعد از ۱۷ سال در زمین به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در این روز با حضور معاون رییس جمهور بوده است
پرونده میانکاله روی میز رییس جمهور
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جمع خبرنگاران با بیان این که پرونده پتروشیمی میانکاله در کمیسیون زیربنایی دولت برای تصمیم نهایی روی میز رئیس جمهور است، گفت: در این مورد همه نسبت به نظرات ما آگاه هستند و دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست این پرونده خارج شده است

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mehravankhabar.ir/?p=9791

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
Please assign elementor template to display content
Please assign elementor template to display content

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: