پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت روز جمهوری اسلامی

پیام مشترک پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت روز جمهوری اسلامی..

به گزارش مهروان خبر/پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر و محمد حسین قبادی شهردار ساری در پیامی فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشتند

باسمه تعالی دوازدهم فروردین، سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، یادآور تلاش و از خودگذشتگی ملتی بزرگ است که برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاد.

این روز بزرگ به عنوان یکی از نقاط عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردمی است که مشتاقانه به پای صندوق های رأی رفتند و به جمهوری اسلامی “آری” گفتند و غبار ظلم و استبداد را برای همیشه از چهره ایران عزیز زدودند.

رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) در تبدیل نهضت انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی که قدم اول آن در روز ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ برداشته شد، رهبری کم‌نظیر و آگاهانه ای بود که الگویی برای حکومت های مردمی جهان شده است.

امروز نیز پس از گذشت چهل و چهار سال از آن روز تاریخی، جمهوری اسلامی ایران با هدایت و سکّانداری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدّظله العالی) و همراهی مردم آگاه و فداکار قدم های محکمتری در مسیر اعتلای نظام بر میدارد.

اینجانبان فرارسیدن این روز تاریخی و سرنوشت ساز را گرامی می داریم و معتقدیم همه ما باید پشتیبان این نظام مقدس باشیم؛ چرا که ثمره ی خون های پاک شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای عرصه های ایثار و مقاومت و امنیت کشورمان است؛ امید که ملت رشید ایران به فضل الهی موفق و سربلند باشد

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mehravankhabar.ir/?p=9905

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
Please assign elementor template to display content
Please assign elementor template to display content

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: