کلیه مطالبات گندمکاران استان مازندران پرداخت شد

ختمامی مطالبات کشاورزان مازندرانی که گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله مازندران تحویل دادند پرداخت شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای سیاستهای حمایتی دولت از کشاورزان و تولید گندم، در سالجاری گام بلندی در زمینه خودکفایی در تامین گندم برداشته شد و در کل کشور حدود ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تن گندم با افزایش ۴۴ درصدی نسبت به سال گذشته و بیش از ۱۲۸ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ خریداری صورت گرفت.
عباسعلی وفائی نژاد ضمن تشکر از کلیه کشاورزان زحمت‌کش استان مازندران که با حرکت جهادی گام مهمی در خودکفایی در محصول اساسی گندم و امنیت غذایی کشور برداشتند افزود: خوشبختانه در سال جاری شاهد افزایش ۴۲درصدی خرید تضمینی گندم در استان بودیم که اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان با راه اندازی ۳۲ مرکز خرید ، ۱۱۸ هزار تن گندم از ۱۵هزار و ۳۹۶ کشاورز استان تحویل گرفت و ۳۸ هزار و ۳۴۶ سند تحویل گندم توسط همکاران ما در مراکز ثبت گردید.
وی ضمن عرض پوزش از کشاورزان به دلیل تاخیر در پرداخت مابه التفاوت قیمت گندم اظهار داشت: با توجه به رقم بالای تولید صورت گرفته و تحویل گندم به دولت ، تسویه حساب کشاورزان تا شهریور ماه با اصل قیمت گندم صورت گرفت که در استان مازندران رقم ۱۳۵۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان گندمکار واریز شد.
وفائی نژاد با بیان اینکه پرداخت مابه التفاوت نیازمند اتخاذ تدابیر لازم برای تامین منابع با روش‌های غیر تورمی و اصلاح بودجه بود اظهار داشت: هم اکنون با پرداخت رقم ۱۷۶۳ میلیارد تومان با کلیه کشاورزان گندمکار استان مازندران تسویه حساب شد.
وی از تعداد معدودی از کشاورزان که شماره حساب بانکی اعلام شده از سوی آنها با مشکل مسدودی همراه بوده و پرداختی به آنها صورت نگرفت خواست هرچه سریعتر برای رفع مشکل اعلام حساب و پرداخت مابه التفاوت وجه گندم به اداره کل غله استان و بانک کشاورزی دارای حساب مراجعه نمایند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در پایان ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران اجرای طرح خرید تضمینی گندم در استان مازندران افزود: از دستگاه های همکار در اجرای این طرح از جمله سازمان جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی، سازمان تعاونی روستایی ، انجمن صنفی کارخانجات آرد ، مدیران مراکز خرید و همکاران پرتلاش اداره کل غله که صادقانه و با اقدام جهادی ایثارکردند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mehravankhabar.ir/?p=9831

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
Please assign elementor template to display content
Please assign elementor template to display content

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: