پاسخگویی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)

دکتر قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران امروز ۱۳ آذر ماه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به تماس های مستقیم مردم پاسخ داد.

در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم تماس های هم استانی های عزیز را پاسخ داد.

دکتر مایلی اظهار داشت: خدمت رسانی به هم استانی های عزیز جزء وظایف و اولویت های این شرکت است و با توجه به بستر مناسب ایجاد شده درسامانه سامد جهت تسهیل در رسیدگی مشکلات و درخواست های مردم، در طی ارتباط مستقیم درخواست هایی که دریافت شد ان شاءالله ظرف مدت زمان مشخص، پیگیری و نتیجه آن به متقاضی انعکاس خواهد شد.

روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران

@gazmazand

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mehravankhabar.ir/?p=9837

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
Please assign elementor template to display content
Please assign elementor template to display content

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: