سرهنگ سلامی:فرهنگ شهادت از هجمه‌های دشمنان جلوگیری می‌کند

سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در نشست جمعی از دانشجویان نخبه ساری با بیان اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ شناختی خانواده‌ها و زنان و کودکان را مورد هجمه قرار داده است، اظهار داشت: فرهنگ شهادت از هجمه‌های دشمنان جلوگیری می‌کند و هرچه تولیدات دفاع مقدسی بیشتر باشد شاهد رشد و تعالی خانواده‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه کودکان در جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی افزود: بنا داریم با فعال کردن مجموعه‌های حوزه کودک در سال ۱۴۰۳ تولیدات دفاع مقدس را در این حوزه افزایش دهیم.

سرهنگ پاسدار «سلامی» با تصریح بر اینکه جامعه ما به صورت جدی در معرض خطر و آسیب است، گفت: مردم ما نیازمند آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و مقاومت است و باید فرهنگ و رسم و رسوم مردم مازندران را در قالب تولیدات هنری به نسل امروز منتقل کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حوزه نشر و ترویج آثار شهدا فعال است و دستگاه‌های متولی کودک را نیز پای کار خواهیم آورد.

سرهنگ پاسدار «سلامی» تشکیل کمیته کودک و دفاع مقدس را در استان پیشنهاد داد و بیان کرد: این کمیته می‌تواند در تولیدات این حوزه موثر باشد و سال آینده نیز تمرکز ما در حوزه دفاع مقدس و فضای مجازی خواهد بود.  انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mehravankhabar.ir/?p=9873

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
Please assign elementor template to display content
Please assign elementor template to display content

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: