سومین فراخوان مسابقه ملی عکس فلامینگو

سومین فراخوان مسابقه ملی عکس فلامینگو  با همکاری اداره کل محیط زیست،  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حوزه هنری  ،  فرمانداری ، شورای شهر و شهرداری بهشهر ، آموزش و پرورش  و اداره منابع طبیعی برگزار می شود.

قابل توجه هنرمندان و عکاسان محترم محور سومین مسابقه  ملی عکس فلامینگو با توجه به نقاط قوت و فرصت‌های میانکاله اعم از پوشش گیاهی و جانوری  ،زندگی بومی و محلی ، تولیدات و تاثیرات میانکاله بر آب‌های زیر سطحی ، طبیعت گردی و گردشگری ظرفیت‌های پیرامونی میانگاله، بندر امیرآباد و همچنین محور تهدیدات و چالش‌های میانکاله از آلایندگی واحدهای صنعتی پیرامون میانکاله تاثیرات میزان مصرف سم و کود در اراضی کشاورزی ، برداشت حقابه تالاب ، تغییرات اقلیمی و تاثیر آن بر میانکاله است  ⭕️اهداف جشنواره :

🔹تلاش برای حفظ محیط زیست و برقراری ارتباط سالم انسان با محیط زیست.  🔹ارتقا ارتباط میان هنرمندان و محیط زیست.  🔹تلاش برای معرفی زیبائیها و جاذبه های منحصر بفرد از پوشش گیاهی و جانوری در میانکاله.  🔹تولید آثار فاخر ارزشمند هنر عکاسی  🔹انعکاس تهدیدات و چالش های میانکاله  🔹نگاه نافذ به مجموعه زیست کره میانکاله و ثبت و بروز خلاقیت های هنری  ⭕️آئین نامه جشنواره :

۱) شرکت در جشنواره فلامینگو برای همه عکاسان از سراسر کشور آزاد می باشد و عکس ها میبایست از میانکاله و اطراف شبه جزیره میانکاله باشد.

۲) هر عکاس مجاز است عکس های که در سال ۱۴۰۰به بعد  ثبت کرده را ارسال کند.

۳) ارسال تصاویر از طریق پیام رسان ایتا و تلگرام و ایمیل امکان پذیر است.

۴)هر عکاس مجاز است فقط ۵ عکس در اندازه ۵۰ ×۷۰ به دبیر خانه ارسال کند.

۵) حجم فایل ارسالی حداقل ۲ و حداکثر ۴ مگابایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد.

۶) مشخصات و عناوین ارسالی در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، لذا مسوولیت صحت اطلاعات ارسالی برعهده شرکت‌کننده است.

۷ ) عکس هایی که در اولین و دومین جشنواره فلامینگو شرکت داده شد در این جشنواره قابل قبول نیستند.

۸) استفاده از آثار ارسالی­ برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی، تبلیغاتی، کتاب الکترونیکی، بانک اطلاعاتی و سایت های مجازی با ذکر نام صاحب اثر برای برگزارکننده مجاز است.

۹) ثبت اطلاعات کامل  اعم از زمان و مکان دقیق تصاویر در عکس­های ارسالی الزامی است.

۱۰) فایل خام عکس­های ارسالی باید نزد عکاس موجود باشد.

۱۱) ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می­گردد.

۱۲) در ­صورت عدم رعایت قوانین وشرایط شرکت، اثر در هر مرحله­ ای از فلامینگو حذف و امتیازات آن لغو می گردد.

۱۳)  ارسال آثار به منزله قبول شرایط و مقرارت جشنواره است

.  ۱۴) تصمیم گیری در مورد مسائل پیش­ بینی نشده به عهده دبیرخانه جشنواره می باشد.

۱۷) عکس های ثبت شده باید در منطقه میانکاله و از تاریخ ۱۴۰۰ به بعد مورد پذیرش جشنواره میباشد به شرط آنکه در جشنواره گذشته شرکت داده نشده باشد

⭕️تقویم اجرایی :   فراخوان ۱۵ مهر ۱۴۰۲  مهلت ارسال  آثار به دبیر خانه ۲۰ دیماه  داوری و اعلان نتایج ۳۰دیماه  افتتاحیه نمایشگاه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲  اختتامیه و اهدا جوایز ۱۸ بهمن در سالن بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

⭕️جوایز :  نفر اول در بخش حرفه ای لوح تقدیر ، تندیس جشنواره ، مبلغ ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اهدا می گردد. نفر دوم   لوح تقدیر ،تندیس جشنواره ، مبلغ ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال  نفر سوم لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اهدا می گردد.  در بخش غیر حرفه ای جوایز نفیس اهدا می شود.  به آثار راه یافته به جشنواره لوح تقدیر اهدا می گردد

⭕️دبیر جشنواره:  سید محمد محمدی

⭕️دبیر اجرایی :  محمد صادق فغانپور

⭕️هیات انتخاب و داوری:  مهدی معصومی گرجی مهدی سروری صادق سروری

⭕️ امتیازات :  آثار راه یافته به نمایشگاه در قالب کتاب به نام صاحب اثر چاپ می شود.  به آثار راه یافته به نمایشگاه لوح تقدیر اهدا می گردد.

🔴 آدرس کانال ما در پیام رسان ایتا:  @Behflamingo1402   💯 آثار خود را به آی دی زیر در پیام رسان ایتا ارسال نمایید:  @Flamingo1402  💯 آثار خود را به آی دی زیر در پیام رسان تلگرام ارسال نمایید:  @Flamingo1402   ☎️ ارتباط با دبیرخانه فلامینگو: مازندران / بهشهر / خیابان فرهنگ / دبیرخانه جشنواره فلامینگو  ۰۹۱۱۴۴۷۶۷۰۷ ۰۱۱۳۴۵۳۴۰۵۱  ┄┅═✧❀💠❀✧═┅┄ ☎️ دبیرخانه  سومین جشنواره عکس فلامینگوس

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mehravankhabar.ir/?p=9856

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
Please assign elementor template to display content
Please assign elementor template to display content

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: