مدیرکل توسعه بازرگانی دولتی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد

خریداری برنج پارسال برنجکاران شمالی تا آخرین دانه

مدیرکل توسعه بازرگانی دولتی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برنج مازاد بر نیاز پارسال برنجکاران شمالی تا آخرین گرم با مشارکت مباشرین دولتی خریداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مدیرکل توسعه بازرگانی دولتی وزارت جهاد کشاورزی در ساری گفت: وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت از بخش تولید و برنجکاران، خرید برنج پرمحصول در مناطق استان‌های شمالی را در دستور کار قرار داده است.

شهیاد آبنار افزود: در این راستا، شرکت بازرگانی دولتی ایران و اتحادیه تعاونی روستایی به عنوان مباشرین بخش دولتی اقدام به استقرار مراکز خرید در استان‌های گلستان، مازندران و گیلان کرده است.

او گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که با مدیرعامل شرکت‌ها منعقد شده است مراکز خرید در تمامی شهرستان‌های استان‌های شمالی راه اندازی شده است و در حال خرید برنج کیفی و مازاد بر نیاز سال گذشته کشاورزان هستند.

آبنار ادامه داد: برنج مازاد بر نیاز پارسال برنجکاران شمالی تا آخرین گرم با مشارکت مباشرین دولتی خریداری می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: هم اکنون هر کیلوگرم برنج پرمحصول ندا ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرودی ۴۰ هزار و ۶۰۰ تومان و فجر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان از برنجکاران خریداری می‌شود.

عنایتی با بیان اینکه ارقام پرمحصول برنج سال جدید هنوز وارد چرخه بازار نشده است، افزود: راه اندازی مراکز خرید تضمینی برنج پرمحصول پارسال کمک خوبی به فروش برنج‌های سال زراعی جدید می‌کند

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mehravankhabar.ir/?p=9815

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
Please assign elementor template to display content
Please assign elementor template to display content

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: