پزشکیان رسما رئیس جمهور شد

نهمین رئیس جمهور پس از دریافت حکم تنفیذ گفت: به همه خدمت‌گزاران کشور و به خصوص شهید رئیسی درود می‌فرستم. سپاسگزار رهبر معظم انقلاب هستم و همچنان خاک پای ملت شریف و بزرگوار ایران هستم که آگاهانه در این میدان پانهادند و با رأی خود به تغییر بار سنگینی را به دوش این حقیر گذاشتند.

اکنون مقام معظم رهبری با تنفیذ بنده و بنا بر رای ملت و امضای حکم ریاست جمهوری، این بنده کوچک خدا را رسما به مسئولیتی بزرگ در قبال ملت ایران منصوب فرمودند.

آنچه که مسئولیت قانون اساسی بر عهده ما گذاشته است در مسیر روشنی که مقام معظم رهبری فرموند چشم انداز جمهوری اسلامی و قانون برنامه است که ما به طرف آن حرکت کنیم.

نهمین رئیس جمهور ایران گفت: طبق سند چشم انداز باید کشورمان توانا در تولید علم و فناوری متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی در تولید ملی باشد.

وی ادامه داد: ایران کشوری امن مستقر و مقتدر و با سامانه دفاعی مبتنی بر بازداندگی همه جانبه و برخوردار از سلامت باشد. فرصت‌های برابر و توزیع مناسب درآمد و بدور از فقر و تبعیض و بهره‌مند از محیط زیست مطلوب و برخوردار از وجدان کاری و با تاکید بر جنبش نرم‌افزاری و تولید علم و رسیدن به اشتغال کامل باشد.

او افزود: ایران کشوری دارای تعامل سازنده و موثر با جهان بر اساس اصول عزت حکمت و مصلحت باشد و یک دولت و حکومتی قدرتمند را که بار سنگین را بر اساس قانون و چارچوب‌های قانونی می‌نهد و ما مسئول هستیم به این طرف حرکت کنیم.

پزشکیان گفت: قول می‌دهم با تمام وجود به این مردم خدمت کنیم و قول می‌دهیم راه شهیدمان و راه کسانی که برای این کشور زندگی خو درا کف دست گذاشتند و پای این مملکت جان خود را گذاشتند دست به دست هم بدهیم این عزت و افتخار را به کشور بازگردانیم.

وی تصریح کرد: جز با اتحاد قانون گرایی و وحدت امکان پذیر نیست. ما باید دست به دست هم بدهیم تا پاسخگوی دغدغه‌های مردم کشورمان باشیم. مجددا از محضر مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی می‌کنم و برای پیشبرد سیاست همگرایی دولت وفاق ملی کمک کنند و در مسیر پاسخگویی حمایت خودشان را از ما دریغ نفرمایند.

وی افزود: موفقیت دولت پاسخ مناسب به انتظارات مردم و ضرورت تحول و توفیق کشور نشانه دوراندیشی رهبر معظم انقلاب است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mehravankhabar.ir/?p=9945

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
Please assign elementor template to display content
Please assign elementor template to display content

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: