با ابلاغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

عنوان “معاونت امور رسانه‌‌ای و تبلیغات” جایگزین معاونت مطبوعاتی شد

با برگزاری جلسات متعدد و بررسی‌های صورت گرفته در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ضرورت تغییر نام معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه و در پی موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، با ابلاغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان “معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات” جایگزین معاونت مطبوعاتی شد.

در پی موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، محمدمهدی اسماعیلی با توجه به تغییرات در قانون مطبوعات در وزارت فرهنگ بر تغییر نام این معاونت به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات تاکید کرد.

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به اهم دلایل تغییر این نام تاکید کرده است:
نام‌های این معاونت با توجه به وظایف محوله هیچ‌کدام گویای همه‌ فعالیت‌های آن نیست؛ به‌ویژه با وظیفه نظارتی بر رسانه‌ها که بعد‌ها به آن افزوده شد.

همچنین یکی از ماموریت های این معاونت را نظارت بر امور تبلیغاتی کشور دانست که در نام جدید این ماموریت لحاظ شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://mehravankhabar.ir/?p=9833

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
Please assign elementor template to display content
Please assign elementor template to display content

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: